reklama

Pohladnice zo vcerajska

Vcera sme mali krasnu nedelu. Slnka bolo na rozdavanie, len k veceru sa schladilo. No to sme sa uz schladovali aj my, v istej ceskej zahradnej restauracii , pri pohari pivka. Prijemne unavena som trkotala s priatelmi, s nohami hompalajucimi v oranzovych teniskach, co prave prechodili Zoo v Bronxe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Kto tuto Zoo videl, hadam sa mojmu nadseniu nedivi. Hoci, v den pred Labor's day, tam bolo ludi viac nez v obchodoch par dni pred vianocami. Len sa to tak hemzilo ludmi s kvalitnymi fotoaparatmi v rukach. Az som im zavidela,lebo moj uz chudak osuchany a doskriabany stvorrocny fotak , nemal svoj den. Stava sa. A zasluzim si to. Nosim ho pohodeny v taske ledabolo, spadnuty medzi klucmi, make- upom, nahradnym trickom, dennikom .... mysliac si, ze si ho vlastne ctim ako najblizsieho priatela, lebo ho taham tak casto so sebou. No ja ho mam vazne rada. Ani ked prelezal vecer pod drevenym stolom v mojej platennej taske, som na neho nezabudla. Mala som doslova nutkanie vytiahnut ho, stlacit "review" a prezriect si, co si z dna odnasam. Hadam je dobre, ze sa vybil skor , nez sa mi to pacilo. Takto som si nechala cosi z nedele aj na dnes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuz a tu je vysledok. Prepacte mi nejasnost. Mne sa paci. Ved ani v tej ZOO nebolo vsetko ostre a cez tie davy som obcas zviera ani len nevidela. Dolezite pre mna je, co som citila a ako. Preto som vybrala zabery ,ake som vybrala. A este nieco, zvieratka som nefotila. Ostatni ich fotili. Ja som podlahla ludom. Zas a znova.Lebo pre mna neexistuje nic krajsie a zaujimavejsie, ako sme my - ludia. Stovky rozlicnych tvary, miliony pohladov. Nikdy ich nebudem mat dost.... A tak vam posielam pohladnice zo vcerajsej nedele, aby ste videli, ako ju niektori prezili....

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

viera cechova

viera cechova

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievca. to som... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu