reklama

TAK TOTO MI ANI NEUVERITE ALEBO nanny a obtazovanie na pracovisku

V praci sa vam moze prihodit hocico. Zalezi na tom,co robite. Starostlivost o deti znie vcelku nevinne, ze? Cakali by ste hranie sa na ihrisku, prechadzky po luke, skryvacky, varenie papierovych buchiet a tak dalej....ale urcite nic, co by vas mohlo priviest do rozpakov.Nuz, mna priviedlo  a to napriklad i pri obycajnej  hre na doktora a pacientku....No vsetko pekne po poriadku....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

 

Stalo sa to tak pred rokom, kedy som mala troska rusne obdobie s hladanim prace a kedy som zacala po prvykrat koketovat s pracou na "part time"[ par hodin u jednej rodiny,par u druhej alebo den tu a den tam]. Nastupila som ako nanny k devatrocnemu dievcatku. Tesila som sa do prace,lebo som si naivne vysnivala,ze s takym dievcatkom pojdeme po skole do kniznice,na nakupy, zahrame sa s babikami , budeme kreslit modne dielka...To som este netusila,co ma caka...Z roztomilej buclatej skolacky sa vyklula zakerna mrcha.Ked sme sa aj hrali s babikami, moja babika bola dcerou odmietnuta mama, ktora navyse smrdela ako osviezovac do zachodu. O rozpravkovych knihach nebolo ani chyru ani slychu, ona citala Ako sa spravne obliect k svojej postave. Asi jej najviac padla do oka nejaka zavalitejsia modelka,lebo sme po skole kazdy den mierili do obchodu kupit "kelimok" zmrzliny. Cele hodiny presedela pri pocitaci obliekajuc v spodnom pradle odete celebrity. No zo vsetkeho najviac zboznovala svoje tajne hry. Dlho som nevedela o co presne ide,ale ani ma to netrapilo,ked sa s nejakou kamaratkou zatvorila na dlhe hodiny do sestrinej izby a hrala sa s jej oblecenim.Az raz, ked ma poprosila ,aby som sa s nou hrala ja. Preco nie,ze? Vybrala mi saty, teda skor zasterku, vraj sa mam vyzliect do spodneho pradla a obliect si to. Ani nahodou moja draha, ja nie som Britney Spears z tvojho pocitaca.A sama som si vybrala dlhe saty ako z domceka v prerii. Nepotesila som ju. Vraj ich musi skratit aby som bola chic. Nedbam, nech dievca zapoji i fantaziu.Ibaze ta zakotvila niekde v Moulin Rodge a skor nez si stihnem stiahnut 4centimetrovu suknicku vpredu, vzadu mi uz vykuka zadok v gatkach. Tak to teda nie! Bud budu saty dlhsie alebo sa nehram! Saty sa teda predlzili a ostala mi nazberkana minisukna. ,,A teraz skac a ja sa budem pozerat." Prisaham,takmer mi zuvacka zabehla. Napokon to neskoncilo o nic lepsie,lebo som dostala ulohu tehotnej,ktora mala rodit a s roztiahnutymi nohami lezat a stukat na posteli,zatial co ona sa bude pozerat! A to ma byt co?Casting na Brodway? S celou hrou som skoncila. A od toho dna som lutovala vsetky jej spoluziacky, s ktorymi sa za dverami izby skryla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja druha "neprijemna"skusenost na seba nedala dlho cakat. No tentokrat to bol chlapec.Bolo leto a ja som mala na sebe tricko a bavlnenu suknu.Rodina odisla a ostala som len ja so sedemrocnym chlapcom. Miluje kreslenie a chemiu a tak som si myslela,ze snad budeme spolu nieco tvorit. Hahaha, snivaj,snivaj mlada babo. Maly dostal chut hrat sa na doktora. Ja som mala byt pacientka. Lezala som na zemi predstierajuc krce v bruchu. No namiesto tabletky ci zmeranie teploty, ma doktor musel najskor popocuvat a to pekne pod trickom,nebudeme nic predstierat,ze? Jemne som mu vysvetlila,ze na dnesok cez tricko staci. Vraj mi treba vysetrit nohy, ci mi funguju a prstekami mi sikovne prebehol po lytkach.Skoncil pri kolenach. Povodne som mu chcela po tych ruckach jednu capnut ,ale necapla som -je to len dieta!Som od neho takmer o 20rokov starsia.Mala by som sa ovladat a nasilie je zakazane! Nuz som sa vratila k hre a vrieskala,ze umriem,ak mi neda nejaky liek.Radsej som si mala do jazyka zahryznut,lebo liek bol hned na ceste. Injekcia a nikde inde len do zadku. Dobre, pichni to tam,nech to mam za sebou. Prevratim sa na brucho a maly si na mna vysadne a s tymi prackami mi chytil zadok. Zletel zo mna jak handra ,ked som prudko vstala. Hra skoncila. ,,Podme si kreslit!Alebo si chces zahrat nejaku spolocensku hru? Co tak karty?"[ vsimnite si,este sa nevzdavam.]

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Nie, ale ja viem,co by som sa chcel hrat." A ocka mu zaiskria.

,,Co by to bolo?" vyzvedam stastna,ze hra na doktora je passé.

,,Chcem byt pri tebe velmi blizko."odpovie mi,pricom odo mna stoji tak na 30cm.

,,Stojis hned vedla mna." Co je slepy?

,,Ale ja chcem byt este blizsie!"

,,Chces ma drzat za ruku?" ja ho urcite drzat nechcem....ani nova hra sa mi nepaci!

,,Nie, este blizsie. Ja chcem byt v tebe!"

No moj mily, ved ty si len nedavno z tvojej mami vysiel a uz chces ist naspat?Ale kontrolujem sa, je to len 7rocne dieta.

,,Chces ,aby som ta zjedla?"

,,Nie.Chcem ti vliezt pod suknu."

Stacilo. Dalej sa nehram. Nech si chlapec robi,co chce. Ja idem umyt riady a nevratila som sa k nemu,ani ked skuvinal,ze sa nudi. 

viera cechova

viera cechova

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievca. to som... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu