reklama

Ukradnute fotky

Nie je to tak davno, co som bola s detmi v praci na ihrisku a na preliezackach som uvidela visiet asi tak 6-7rocne dievcatko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V tom dave by som si ju nebola ani vsimla, nebyt jej kamaratok, ktore volali otca na pomoc. Drzala sa nohami rukami, no nezdalo sa, ze vydrzi dlho, lebo svaly sa jej uz ocividne triasli. Ocakavala som preto,ze odkialsi rychlo pribehne volany otec, no opak bol pravdou. Otec si dal pekne na cas. Kracal pomaly a smial sa. Obezny latino chlap, v zlatistej teplakovej suprave s hrubymi retiazkami na krku ,nemal v plane podlahnut panike. Zalozil si ruky vbok a spytal sa dcery :,,Ako si sa tam dostala?" Ani necakal na odpoved. ,,Ako si tam vyliezla?Hm? " Uz uz som si myslela ,ze sa odhodlal konat, ked pohol rukami, no namiesto k dcere ,namieril si to do vlastneho vrecka,aby odtial vytiahol mobilny telefon. ,,Toto si musim odfotit,lebo mi to nikto neuveri. " a cvakol. Az ked bola momentka v bezpeci v telefone a telefon vo vrecku, zvesil dceru. Ta sa okamzite pridala k hre ostatnych deti ,no a spokojny otec hrdina odkracal k lavickam. V tej chvili som bola nahnevana. Na otca i na seba. Na neho, ze nekonal rychlo a mohlo sa nieco stat a na seba,ze kvoli vlastnym strasidelnym predstavam mozno niekedy zhorsujem situaciu a zbytocne skoro malujem certa na stenu. Fakt bol,ze otec si vo svojom mobile, vo vrecku zlatistych teplakov , odniesol kusok z toho popoludnia . Chvilku, o ktorej sa doma budu zhovarat a smiat sa . To, ci sa to mohlo skoncit aj inak, nebudem rozvadzat. Chvalabohu sa nestalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vravi sa,ze jeden obrazok sa rovna tisicke slov. Nieco na tom bude. Nikto si nepredstavi situaciu na ihrisku lepsie ako ked uvidi fotku v mobile. Rovnako sa vravi, ze momentky su najkrajsie. Su vraj necakane, nikto sa v nich na nic nehra, nepozuje. Reziruje ich zivot. Verim tomu. A z New Yorku som si ich par ukradla.... Ako toto trucujuce dievcatko z Union Square,

Obrázok blogu

ktore napokon poslusne odkracalo s maminou...

Obrázok blogu

alebo unavene dievcatko z Brooklynu, ktore som si odfotila cez sklo autobusovej zastavky

Obrázok blogu

ci cernossky chlapec hrajuci sa s otcom v parku[ zbadal ma,ze ho fotim a na moje prekvapenie mi zamaval, ja som zamavala naspat]

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

pri Key Foode - znamych NY potravinach, bol to jeden z prvych teplych jarnych dni, necudo,ze energie bolo na rozdavanie...

Obrázok blogu

,,Myslim, ze to dievca nas prave odfotilo." povedala jedna druhej,lenco som stlacila spust...

Obrázok blogu

momentka z uprsaneho dopoludnia

Obrázok blogu

chvilka predtym ako sa pani v popredi smykla na roztapajucom sa snehu a spadla...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

portret kracajuceho neznameho z reklamnej tabule

Obrázok blogu

ak ste sikovny , treba sa ukazat - rezbar na 5avenue

Obrázok blogu

spomienka z jednej mnohych kaviarniciek v Park Slope

Obrázok blogu

i nezive veci prinasaju spomienky ako na tejto fotke ,kde sa v pojazdnom voziku prave rodil chutny obed

Obrázok blogu

z prechadzky v Prospect parku -jarne prace

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

a na zaver taxik. Tak typicky na fotografiach ludi, ktori NY navstivili. Toto je ten moj.....

Obrázok blogu

viera cechova

viera cechova

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievca. to som... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu